Corendon Hava Yolları Almanya’da atağa geçti

ABONE OL
Kaplan
Best

Nürnberg Havalimanı Corendon Airlines’ım Almanya’daki en büyük merkezi olacak.

Corendon Airlines, Almanya’da faaliyet gösteren Türk ve Alman seyahat acenteleri ile Nürnberg Sheraton otelde gerçekleştirilen akşam yemeğinde buluştu. Corendon Turizm Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer’in ev sahipliğinde gerçekleşen özel davette acenteler Almanya ve bilhassa Nürnberg merkezli uçuşlar hakkında bilgilendirildi.

Karaer ve ekibi, Corendon Airlines’ın 2020 yaz sezonunda hizmete girecek yeni uçuş rotalarını ve hedeflerini aktardı.

Altıncı yılımızı kutluyoruz

Yıldıray Karaer, şunları söyledi: “Almanya’daki 6. yılımızı kutlarken yeni başarılara emin adımlarla yürüyoruz. 2014 yılında girdiğimiz, Almanya pazarında başarılı operasyonlar yürüterek kendimize haklı bir yer ediniyoruz. Önümüzdeki sezonda base ve destinasyon sayımızı artıracak ve yatırımlarımıza hız kesmeden devam edeceğiz. Nürnberg’de ise 28 Eylül 2019’da 1 uçağımızı base ederek kış operasyonlarına başlayacağız. Kış sezonu boyunca Nürnberg’den Antalya, Kanarya Adaları, Hurghada gibi 3 tane “kış güneşi” destinasyonuna uçuş planladık. 2020 yazı itibariyle base uçak sayımızı 2’ye çıkartarak haftada 52 uçuş düzenleyeceğiz. Özetle yaz sezonu boyunca Nürnberg meydanı için 470 bin koltuk sunmuş olacağız. Özellikle yaz döneminde, her güne planladığımız Antalya ve Palma De Mallorca uçuşları dikkat çeken destinasyonlarımız. Nürnberg ve çevresinde yaşayan Türk vatandaşlarımızın Anadolu’ya ulaşmasını kolaylaştırmak için de İzmir, Adana, Trabzon, Ankara’ya direk uçuşlar düzenliyoruz. Bu yeni operasyonlarımızla Almanya pazarındaki 7. sezonumuzda koltuk sayımızı iki kat artırarak 3 milyona çıkarıyoruz.”

Nürnberg Türk Toplumu Başkanı Bülent Bayraktar, Yıldıray Karaer ve ekibine Nürnberg’e hoş geldiniz diyerek Nürnberg Metropol Bölgesi hakkında bilgiler verdi.

ha-ber.com/Taner TÜZÜN/NÜRNBERG

Inal

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.