SPD Nürnberg Yeni Yıl Resepsiyonunda Bir Araya Geldi

SPD Nürnberg Yeni Yıl Resepsiyonunda Bir Araya Geldi

ABONE OL
16:06 - 31/01/2026 16:06
SPD Nürnberg Yeni Yıl Resepsiyonunda Bir Araya Geldi
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Kaplan
Best

Taner TÜZÜN / NÜRNBERG

Almanya’nın Nürnberg kentinde SPD’nin Maxfeld, Nordost ve Wöhrd bölge teşkilatları tarafından geleneksel olarak düzenlenen Yeni Yıl Resepsiyonu, bu yıl da yoğun katılımla gerçekleşti. Etkinliğe, Türk vatandaşlarının yanı sıra farklı toplumsal kesimlerden çok sayıda partili ve partisiz davetli katıldı.

Resepsiyonun açılış konuşmasını yapan SPD Nordost Teşkilat Başkanı Abdurrahman Gümrükcü, konukları selamlayarak 8 Mart’ta yapılacak seçimlerin önemine dikkat çekti. Gümrükcü, demokratik katılımın güçlenmesi ve yerel siyasette aktif rol alınmasının önemini vurguladı.

Programda söz alan SPD Nürnberg İl Başkanı ve Belediye Başkan Adayı Dr. Nasser Ahmed, Nürnberg’in karşı karşıya olduğu sosyal, ekonomik ve kentsel sorunlara değinerek, bu sorunlara yönelik çözüm önerilerini paylaştı. Dr. Ahmed, özellikle bazı siyasi partilerin, Almanya ekonomisine önemli katkılar sunan göçmenler üzerinden ayrıştırıcı ve dışlayıcı kampanyalar yürüttüğünü belirterek, bu yaklaşımın kabul edilemez olduğunu ifade etti.

Konuşmaların ardından, Aydın Fırın ile Ümit Gümrükcü tarafından özenle hazırlanan yemekler davetlilere ikram edildi. Katılımcılar, lezzetli ikramlar eşliğinde sohbet ederek yeni yılın ilk günlerinde birlik ve dayanışma mesajı verdi.


Inal

En az 10 karakter gerekli
Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.


HIZLI YORUM YAP

sendigital.us
sendigital.us