TDU üyeleri kahvaltıda buluştu

ABONE OL
Kaplan
Best

Türk-Alman İşverenler Birliği ‘nin. (TDU) her yıl izin dönemi sonrası geleneksel olarak düzenlediği  yeni sezona hazırlık ‘YAZ BULUŞMASI ‘kahvaltısı (Sommerfest-Brunch) 4 Eylül’de Wannsee Gölü’nün kenarındaki ‘Lavenda am See ‘adlı eğlence ve düğün salonunun bahçesinde açık havada gerçekleştirildi.

Yönetmenliğini ‘VİCOM Veranstaltungszentrum-Düğün Salonu’nun da sahibi olan Mustafa Aslaner yaptığı, muhteşem kahvaltı çeşitlerini ‘Filiz’s Kitchen & Catering’ Filiz Sakallı’nın hazırladığı yaz buluşmasına Berlinli İş İnsanları, ‘Genç TDU’lular ile TDU’nun 150’ye yakın üyesi aileleri ve çocukları ile katıldı.

TDU Başkanı Remzi Kaplan konuklarını, ‘Hepiniz Hoşgeldiniz‘ diyerek başladığı selamlama konuşmasına; “Trafik yoğunluğu nedeniyle kahvaltıya biraz geç başlamak zorunda kaldık. Uzun lafın kısası uzunca bir yaz tatilinin sonuna geldik, bugün burada üyelerimiz, aileleri ve dostlarımızla biraya gelmeyi hedefleyerek bu buluşmayı gerçekleştirdik. Yeni yönetim kurulu olarak sizlerle birlikte olmanın sevincini yaşıyoruz. Organizasyonda emeği geçen tüm arkadaşlarımıza ve yönetim kurulu üyelerimize teşekkür ederim. Bizi burada konuk eden Mustafa Aslaner arkadaşımız ile bu güzel kahvaltıyı hazırlayan Filiz Sakallı kardeşimize de ayrıca teşekkür ederim. “devam etti.

Konuşmasında korona salgınının tüm dünyada dengeleri değiştirdiğini, bunun etkisinin tamamen geçmeden ardından Rusya-Ukrayna savaşının patlak verdiğini kaydeden Başkan Kaplan, dünya ve Avrupa’daki olumsuz gelişmeler ile enerji krizinin işletmeler açısından da zorluk ve belirsizlikleri beraberinde getirdiğini ifade ederek sözü kahvaltıya konuk olarak katılan Berlin Başkonsolosu R. Olgun Yücekök’e bıraktı.

Başkonsolos Yücekök’te, kahvaltıya katılanları selamladı ve böyle güzel bir pazar gününde birlikte olmaktan mutlu olduğunu belirterek, “Değerli başkanında dediği gibi bu buluşmaya sezon açılışı desek; 2022-2023 sezonunun hem çocuklar ve gençler için hem de bizler için sağlıklı ve keyifli geçmesini dilerim. Enerjiyi depolamış, memleketi ziyaret etmiş, hasreti gidermiş ve inşallah seneye buluşmak üzere diyerek buraya gelmiş sizlerle buluşmak burada çok güzel. TDU’nun yaptığı yararlı çalışmaları yakınen takip ediyoruz. TDU camiasının üye sayısını artırarak çok daha iyi yerlerde olmasını diliyorum. Her zaman söylediğim gibi başkonsolosluk sizin eviniz, bizler burada belirli dönemlerde sancak görevlisi olarak bulunuyoruz. Berlin’de kendimizi sizler sayesinde kendi evimizde gibi hissediyoruz. Hatta 7 yaşındaki oğlum dün ‘baba ben büyüyünce acaba Berlin’de mi yaşasam, çünkü burayı çok sevdim ‘dedi. Bu vesile ile herkese sağlıklı, mutlu, başarılı bir sonbahar, kış dönemi diliyorum “şeklinde konuştu.

TDU’nun giderek büyüdüğüne dikkat çeken Remzi Kaplan, geleceğin garantisi olan ‘Genç TDU’nun; üyelerinin de kahvaltıya katıldığını, kahvaltı sonrası onlarında kendilerini tanıtacaklarını söyledi. Gençlerden Simge Öztaş ile Tolga İnci kısa bir süre önce kurulduklarını, 20 üyeleri ile kuruluş amaçlarını ve hedeflerini anlatan birer konuşma yaptılar. Kahvaltı sonrası Başkonsolos Yücekök ve TDU başkanı Remzi Kaplan masaları dolaşarak, üyeler ve konukları ile sohbet ettiler. Eski ve yeni üyeler kahvaltı sonrası birbirleri ile tanışma ve sohbet etmek imkânı buldular.

ha-ber.com/Haber: Hüseyin İşlek
Fotoğraflar: Akif Demirelle ve Hüseyin İşlek

Inal

En az 10 karakter gerekli
Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.