banner216
DOĞUM GÜNÜM VE BOMBALI SALDIRILAR

Yoğun hayat şartlarından ve yeni yıla yaklaştığımız bu stresli günlerden fırsat bulup zaman ayıran "Siz" değerli facebook arkadaşlarım, sporcu arkadaşlarım, öğrencilerim, dostlarım, can yoldaşlarım, akrabalarım ve ailem bana yazdığınız yüzlerce "Doğum Günü" dilekleriniz için hepinize yürekten teşekkürler ediyorum.
Beni o kadar mutlu ettiniz ki anlatamam çok sağ olun ve hep sağlıklı kalın!

Doğum günüm bu yıl cumartesi gününe denk geldi. Her hafta sonu olduğu bu haftada ailemle rutin bir kahvaltı yaptık.
Eşimle çocuklarımın bana hazırladıkları sürpriz kahvaltı beni çok mutlu etmişti.
En güzel Doğum Günü hediyem ise Ailemin varlığı ve sağlığı!

Kahvaltı yapıp ortalığı topladıktan sonra hafta sonu gezisine çıktık.
Saatlerce mağazalarda gezip hediyelerimizi aldıktan sonra soluğu bir Türk restoranında aldık. Güzel hazırlanmış lezzetli yemeklerimizi yedikten ve çayımızı içtikten sonra evin yolunu tuttuk. Eve geldiğimizde kutlama filan yapmadık.

Neden mi dersiniz?

Ülkemde ve komşu Suriye'de aynı zamanda yaşadığımız Almanya'da cereyan eden terör olaylarında sonra onca insanın hayatını yitirmesine yürekler dayanmıyor.

Kayseri'de otobüsle çarşı iznine çıkan askerlerimize yapılan bombalı saldırı tüm Türkiye'yi derin bir yasa boğdu.
Vatani ve vatandaşlık görevini yapan gencecik insanlarımızın hayatlarını yitirmesine hiçbir yürek dayanamaz.

Teröre lanet olsun. Nice canları aramızda aldı, nice aileleri parçaladı. Hepsinin umudu vardı, hayalleri vardı ve planları vardı. Maalesef hepsi yarıda kaldı.
Kimisi nişanlıydı görevi bittiğinde evlenecekti, kimisi nişanlanacaktı. Kimi yeni evliydi çoluk çocuk sahibi olacaktı.
Kimisinin çocukları vardı onları büyütecekti.
Kimisi de askerden döndükten sonra çalışıp ailesine maddi yardımda bulunacaktı.

Terör kimi çocukları da yetim bıraktı.
Bu alçakça saldırıyı, Beşiktaş'taki saldırıyı Ankara ve Suruç’taki saldırıyı ve diğer bombalı eylemleri hiçbirimiz kabullenemeyiz. Yeter artık diyoruz!
Ülkece bıktık her gün şehit haberlerini duymaktan ve şehit cenazelerini görmekten. Yazık gencecik insanlarımıza.

Ben hepsine Allahtan rahmet, ailelerine tükenmez sabırlar ve baş sağlığı diliyorum!

Umarım en kısa zamanda bu tür katliamlar son bulur! İnsanlar ölmez, analar, babalar ağlamaz, yürekler dağlanmaz! Aileler parçalanmaz!
En önemlisi de ülkeme en kısa zamanda barış ve huzur gelir!

Bu kadar acı ve üzüntüden sonra doğum günü kutlanmaz ve kutlanmadı.

Tüm terör grupların Allah belasını versin!
Lanet okumanın pek faydası yok ama insan azda olsa stres atıyor!

- Lanet olsun terörist eylemlere!

- Lanet olsun teröristi besleyenlere!

- Lanet olsun teröristi destekleyenlere

- Lanet olsun terörist düşüncelere!

- Lanet olsun insanlık düşmanlarına!

Teröre teslim olmayacağız. Terörle de yaşamaya alışmayacağız!

Toplumsal barış için Türkiye'nin huzuru için var gücümüzle mücadele etmeliyiz!

Hüseyin GÜL

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.